Αποστολή & Πληρωμή

Με ποιο τρόπο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Για την πόλη του Βόλου:

Ηπαραλαβή γίνεται από το κατάστημα και κατόπιν συννοήσεως υπάρχει δυνατότητα αποστολής στο χώρο σας.

Υπόλοιπη Ελλάδα:

Οι αποστολές των προϊόντων για την υπόλοιπη Ελλάδα γίνονται κατόπιν συνεργασίας με εταιρίες μεταφορών.

Σε πόσο χρόνο αποστέλλονται οι παραγγελίες;

Οι παραγγελίες ποστέλλονται εντός 1-3 ημερών, ανάλογα με την περίπτωση. Και κατόπιν συνεννόησης με τη μεταφορική εταιρεία.

Ποιο είναι το κόστος μεταφορικών;

Το κόστος αποστολής από τις εταιρίες μεταφορών στο χώρο σας υπολογίζεται απο τις ίδιες ανάλογα με τον όγκο & το βάρος των προϊόντων της παραγγελίας. Εμείς για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, κατόπιν αιτήματος σας και σε περίπτωση που δεν συνεργάζεσθε ή γνωρίζετε μεταφορική της επιλογής σας, ερχόμαστε σε επικοινωνία με τις μεταφορικές εταιρίες και σας ενημερώνουμε για το κόστος της εκάστοτε αποστολής έχοντας από εσάς την ακριβή διεύθυνση παράδοσης καθώς και την συνολική παραγγελία σας. Η εξόφληση των εξόδων αποστολής της μεταφορικής εταιρίας γίνεται από τον παραλήπτη την στιγμή της παράδοσης των προϊόντων.

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;

Τραπεζικό έμβασμα

Εναλλακτικά, δίδεται η δυνατότητα στον αγοραστή  να πραγματοποιήσει τις αγορές του με έμβασμα – κατάθεση στους κάτωθι τραπεζικούς λογαριασμούς:

EUROBANK ERGASIAS S.A.

  • IBAN: GR50 0260 1590 0008 8020 0054 401
  • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΓΙΑΛΑΜΑΣ – ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΟΕ.

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ

  • IBAN: GR97 0110 8580 0000 8584 4001 942
  • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΓΙΑΛΑΜΑΣ – ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΟΕ

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

  • IBAN: GR81 0171 6190 0066 1914 4439 084
  • ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: ΓΙΑΛΑΜΑΣ – ΠΑΠΑΝΙΚΟΣ ΟΕ

Στα στοιχεία καταθέτη επιβάλλεται να αναγράφεται το όνομα του αγοραστή ή ο αριθμός παραγγελίας. Το αποδεικτικό κατάθεσης αποστέλλεται στην συνέχεια στο e-mail [email protected].

Αντικαταβολή

Η εξόφληση πραγματοποιείται με μετρητά στον υπάλληλο της εταιρείας μεταφοράς.

Επιστροφές & Αλλαγές

Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Ο αγοραστής έχει το δικαίωμα να επιστρέψει αναιτιολόγητα και για οποιοδήποτε λόγο το προϊόν που αγόρασε και του παραδόθηκε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής με έγγραφη κοινοποίηση του αιτήματός του προς την εταιρεία στο [email protected].

Ποιοι είναι οι όροι επιστροφής/αλλαγής ενός προϊόντος;

Η επιστροφή/αλλαγή προϊόντων είναι δυνατή σύμφωνα με τους παρακάτω όρους:
1. Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2. Η συσκευασία του προϊόντος πρέπει να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
3. Το επιστραφέν προϊόν δεν επιτρέπεται να έχει χρησιμοποιηθεί και να έχει υποστεί υλικές φθορές.
4. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη, εκτός από την περίπτωση που διαπιστώνονται πραγματικά ελαττώματα.
5. Στην περίπτωση, κατά την οποία το προς επιστροφή προϊόν παραλαμβάνεται από την εταιρεία μας χωρίς προηγούμενη επιβάρυνση των εξόδων αποστολής, τα έξοδα αυτά παρακρατούνται από το προς επιστροφή χρηματικό ποσό.
6. Ο αγοραστής οφείλει να τοποθετεί εντός της συσκευασίας και όλα τα απαραίτητα από το νόμο παραστατικά, προκειμένου να καταστεί δυνατή η ακύρωση της συγκεκριμένης πώλησης.

Στην περίπτωση, κατά την οποία οι ως άνω όροι δεν πληρούνται, το προϊόν δε θα παραλαμβάνεται από την Εταιρεία και θα επιστρέφεται στον αποστολέα του, με χρέωση του ιδίου.

Τι συμβαίνει κατόπιν της επιστροφής ενός προϊόντος;

Με την επιστροφή του προϊόντος και την παραλαβή του από το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης, η εταιρεία μας αναλαμβάνει να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ομοειδές και καινούριο, σε περίπτωση που το αρχικό έχει αποδειχθεί ελαττωματικό (αντικατάσταση). Σε κάθε άλλη περίπτωση πιστώνει στο προσωπικό λογαριασμό του αγοραστή στην ιστοσελίδα το αρχικώς καταβληθέν ποσό. Εν συνεχεία παρέχεται η δυνατότητα να χρησιμοποιηθεί το πιστωθέν τίμημα για την αγορά κάποιου άλλου προϊόντος, αρεσκείας και επιλογής του.

Εάν το νέο προϊόν έχει υψηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο, τότε ο αγοραστής οφείλει να προχωρήσει σε νέα διαδικασία πληρωμής για την εξόφληση της διαφοράς. Εάν ωστόσο το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη αξία από το επιστρεφόμενο, τότε η εταιρεία μας πιστώνει στον αγοραστή τη διαφορά σύμφωνα με τα ως άνω αναγραφόμενα.

Στην περίπτωση, κατά την οποία για οποιοδήποτε λόγο η αντικατάσταση του προϊόντος (με άλλο ίδιο ή διαφορετικό) δεν αποτελεί επιλογή του αγοραστή, δύναται να επιστραφεί το χρηματικό ποσό που δαπανήθηκε για την ακυρωθείσα αγορά. Ο τρόπος επιστροφής του καθορίζεται σε συνεννόηση με το αρμόδιο τμήμα και περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες (κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, PayPal, πιστωτική κάρτα ή μετρητά).

Σε ποιες περιπτώσεις δεν είναι εφικτή η επιστροφή/αλλαγή ενός προϊόντος;

Από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης / επιστροφής δύνανται να εξαιρεθούν, όσα προϊόντα διατίθενται από την εταιρεία σε ειδικές εκπτωτικές τιμές (προσφορές) για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Στις περιπτώσεις αυτές, τα προϊόντα ανήκουν στην υποκατηγορία Προσφορές, ενώ η εξαίρεση τους από το δικαίωμα αναιτιολόγητης επιστροφής αναγράφεται με σαφήνεια στους ειδικότερους όρους που πλαισιώνουν τη διάθεση τους.

Επιπλέον, από τη δυνατότητα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης/επιστροφής εξαιρούνται τα προϊόντα που κατασκευάζονται κατόπιν ειδικής παραγγελίας σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.

Δικαίωμα ωστόσο επιστροφής δεν μπορεί να αποκλειστεί και ο αγοραστής δικαιούται να το επιστρέψει στην εταιρεία στην περίπτωση, κατά την οποία διαπιστωθούν νομικά ή πραγματικά ελαττώματα στο παραδοθέν προϊόν.